och så varé...

...en dag närmare loovet. Ska bli så skönt att få tare lugnt och bara strunta i skolan. Men lite plugg finns det ju risk för att det blir, har nämligen Religion prov veckan efter. Eftersom jag inte är så speciellt insatt i Kristendom eller hm ja, va hette det andra? (ni ser ju själva)

Läraren berättar att Gud/Jesus sätter sig ned framför den kvinna som syndat (otrogen) han ritar och ställer sig upp bla. bla. bla....

Linda- Jaha? och vad ritar han då?

Läraren- inte vet väl jag? jag va väl inte där..

Hm, om man säger att Jesus satt ner och ritade, så kanske man vill veta vad han ritade.. Annars så tycker jag att det är lite onödig information? eller har jag fel?

Ta det lugnt med era små heliga andar ^^

Kommentarer
Postat av: jen

hahaha! det har du fanimej rätt i sötnos!

2008-02-20 @ 20:08:13
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: Linda

haha ja eller hur, för mycket oviktigt vetande :p

2008-02-21 @ 09:21:52
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback