huvudvärk

- jag har huvudvärk, usch!  Men det är väl som vanligt då, :/. Måste fan kolla upp de här snart, eller kanske gå till kiropraktorn igen. Det var ju ett tag sen lixom och få kroppen lite knäckt.
Skoldagen har varit helt okej, jag och Maddo har mest jobbat med projektarbetet, affischerna är klara och filmen är klar. Fick reda på att jag är ledig torsdagar nu ett tag fram över. Hm, roligt? Ja de klart men Emma är ledig på tisdagar, jag och josse på torsdagar och Jennilee på fredagar.. varför kunde inte bara alla få vara lediga samtidigt. Men men, man ska väl inte klaga nu när man får vara lite ledig. Kanske kan vara ledig på fredag också, eftersom våran lärare är bortrest och jag bara har en lektion så kanske det är lite onödigt att komma dit? jaja det återstår att se. ^^ Men nu ska jag kika runt på lite hemsidor och sen hjälpa mamma med maten. Ska ju träna ikväll också, :D fuussboll! :D

Puss eli puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback