helgen och sånt

Helgen har ja vad ska man säga.. Varit proppfull, ^^ haha, i fredags åkte jag till Bålsta för att vara en liten sväng med Stefan. När Stefan skulle på match så skulle jag, jen och emma dra till stäket och käka hamburgare och sen skulle jag kolla på när dom tatuerade sig. Man kan säga att det var en aning fnittrigt, och skit nervösa var dom stackarna. När vi kom dit så kom dom fram till att Jen skulle börja, och titta, det gjorde inte så ont så att du satt och grät, de gick ju riktigt bra de där jue. Båda tatueringarna blev skit fina :), Jen skrev Jennilee på ryggen, vid nacken typ ;p och emma gjorde tre små hjärtan i ljumsken. Guud så vackert de blev! :D Efteråt drog vi tillbaka till bålsta för att köpa glass och cider. Jag och Jen satte oss i lägenheten och åt och drack, skit mysigt vare. På natten hämtade stefan oss och vi åkte hem till stefan och sov där. På morgonen när vi vaknade var det bara att göra sog iordning för att åka och kolla på Tre kronor-Tjeckien i Globen. Riktigt spännande va det i början, men sen vann Sverige! På kvällen åkte jag och brudarna hem till Emma som fyllde 19, vi käka lite tårta och kollade på Medodifestivalen, guud va amy är söt, bra att hon gick vidare. Fast jag föll inte för låten riktigt, menmen. Efter det så drog vi hem till jen och korkade upp vinet, ;p mums. Jag hade ijallafall riktigt roligt i lördags trots att ingen annan kanske hade det, de va nog vinet som hade lite kul med mej kanske. aahahah. På söndagen åkte jag och mamma en sväng till barkarby och kollade på möster till min studentklänning, ooh vad jag längtar

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag hade riktigt skoj med dig Linda ;D
puss

2008-02-12 @ 21:03:47
URL: http://LindakristinaMayer.blogg.se
Postat av: Linda

haha , jag hade skoj med dej med ! :D

2008-02-13 @ 20:03:48
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback