godmorgon

har precis gått upp ur sängen och är så lycklig att jag är ledig idag. Somliga kanske undrar vad jag gör uppe nu om jag är ledig, men min katt ville gå ut så hon väckte mig. Sen tänkte jag nog fixa ordning mig och åka till Bålsta. Kom hem sent från jobbet igår, jag slutade 00.00 så man kan ju säga att det är skönt att slippa skolan idag. Fast jag har en del som ska hinnas göras idag; jag måste hinna duscha, sminka mig, klä på mig, packa, plocka i rummet, äta och borsta tänderna etc innan 10.20, hm för då går bussen. ska jag hinna ?! eller orkar jag ens försöka hinna? Jag har kommit fram till att jag inte kan sitta här mer då. Skriver mer senare om jag hinner :) byebye /lägger in en bild på min älskade kissemiss! :D é hon inte sööt?

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback