allt...

Jahapp, det är ioförsej skönt att ha tagit körkort, men det är inte så skönt att köra i mjuk och hal snö, :S Men man ska väl inte klaga. Jag längtar verkligen tills jag får hem mitt "riktiga" körkort, just nu sitter jag och kör med en papperslapp till körkort, :D . Helgen har varit lugn men ändå så har det varit full rulle, i fredags hade vi tjejmiddag hos Jessie och stackarn hade ju opererat foten i torsdags så hon mådde väl sisådär. Måste bara säga att hennes mamma var urgullig som lagade så fin mat till oss. Efter tjejmiddagen skulle det bli utgång, men inte för min del... Jag skulle nämligen upp på lördagen för att gå på en affär premiär och dricka champagne med fia, snoppan och mamma. Sen vid fem tiden skulle jag och Josse på Fråga Olle inspelningen och det var riktigt roligt. Fast vi kom precis så att vi hann, det var ju väldans svårt att hitta, man kunde ju hålla kartan åt vilket håll som hellst ju. När Fråga Olle var slut så åkte josse hem och jag åkte tillbaka till kussarna för att käka middag. Efter middagen blev det fika, godis och film från vi var små, gud va söt man var när man fyllde två, ;p... Men jag orkade inte sova där så jag åkte till Bålsta för att mysa lite med stefan. När jag kommer till stationen så är det väl klart att det inte går en buss =/ "J#VLA BÅLSTA", hm .. det var tydligen bara att gå hem till stefan, inte nog med det.. Dom hade ju fanimej inte plogat heller... Nog om helgens händelser, imorron är jag ledig och det ska bli så himla skönt, ska sova ut och åka med stefan in till stan, måste shoppa lite, en ny väska och skor... Sen vet man ju aldrig om det blir lite mer saker, måste köpa en alla hjärtans present till min baby. :D

Ikväll kommer tussisen hit och vi ska mysa med film och popcorn :D Längtar efter Jen, det var ju ett tag sen vi träffades. See you soon :D

Kommentarer
Postat av: jen

mysigt hade vi älskling :)

2008-02-04 @ 20:46:14
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback