26/2

Jahapp, skulle åkt med flickorna in till stan idag, men jag kunde fan inte sova efter jobbet igår så jag somna inte försen efter två. Hade inte motivationen till att gå upp nio då, =/. Så min dag ser väl ut som en riktig "slappdag" har gjort allting i den takt jag vill. Ska snart bada eller duscha (inte bestämt mej ;P) och göra lite ansiktsmask och bara slappna av med olja och badbomber kanske :) sen ska jag klä på mej och sminka mig lite. Och göra absolut ingenting. Skulle ha jobbat ikväll också, men fick nu reda på att jobbet hade en massa avbokningar så det blir inge jobb ikväll, skönt. Då hinner jag vara med på fotbollsträningen ikväll, :) men men, skriver mer sen kanske ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback