13 feb

Gick upp nio imorse, jag var faktist riktigt taggad inför dagens skola, det skulle vju vara tripelboll idag. Duschade, klädde på mig och sminkade mig. Hade bråttom som vanligt fast att jag gick upp i lagom tid. Slängde i mig en pankaka och sprang upp o borstade tänderna och sprang iväg till bussen i solvädret med Glaaajoorna på. ;) Var i skolan lite tidigare än vanligt men det gjorde inte så mycket. Trippelbollen skulle börja tolv, och min Arbetsmiljölektion kvart i tolv. Vi gick dit och snackade med läraren och sa sen att vi skulle gå runt och leta efter brandsläckare/brandposter/nödutgångar etc. Gud vilken värdelös uppgift vi håller på med, ska man veta var alla dessa saker finns så borde man väl få veta det i åk 1, OCH inte i sluteet på treaan. Herregud vilken skola, :/
Men trippelboll blev det ijallafall, vi hejjade på våran skola occh dom vann första matcherna med 23-3 kanske ? eller vad blev det???

Sista matchen kunde jag dock inte se eftersom jag var tvungen att gå på religionen och se gå upp till stationen och ååka till bålsta ! :D Kom till bålsta och Stefan mötte mej vid bussen !! :D
När jag kom hem till honom fick jag alla hjärtans dag present, :D tackar sötnosen min! :D

Somnade på stefans mage och när jag vaknade var han borta ^^ :P
När jag vaknade var maten klar och jag åt och gick sen ut och sprang, de kändes som om jag sprang runt hela bålsta.. När jag kom in blev det lite fys och sen hoppade jag in i duschen! :d så nu e jag nyduschad och frääääsch! :D Ska kila ner och kolla tv sen, lägger in lite bilder imorron kanske :D. bye baby bye XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback