dålig uppdatering

jo, jag vet det. Men jag orkar helt enkelt inte. Ska försöka hinna blogga lite nu när jag är ledig ett tag :). Ska på julfest på lördag med jobbet, ska bli riktigt skoj de där, :) Kameran ska såklart med också, den här gången ska den vara laddad också, så att det inte blir som sist lixom.

Gick upp lagom tidigt imorse och satte mig för att äta frukost och skriva brev, sen drog jag på mig träningskläderna och sprang ca 7km. Skönt att springa när det är kall luft och ljust ute. Jag är ju ledig idag, så det passade perfekt för mig.
Snart ska jag sminka mig och göra mig iordning för att åka och hämta stefan, det blir kista med bio och shopping ikväll :) Vi ska se filmen, my best friends girl :) Tror att den kan vara riktigt skoj. Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback