something

Sitter hos stefan men inte en kotte är hemma, jag väntar nämligen på att bli hämtad av mor&far. Ska åka hem och bara ta de lugnt inför morgondagens jobb. Kanske blir det lite sex and the city program också. Jag hoppas på god mat eftersom jag är sugen på någontin alldelles extra och de tycker jag att vi är värda. Får se vad huset har att bjuda på i matväg. Men jag är säker på att jag blir glad ijallafall. Kommer inte kunna blogga så ofta längre beroende på vissa omständigheter men jag ska försöka så ofta jag kan, de lovar jag .. Om det ens är någon som bryr sig om jag bloggar eller inte?

Pratade med Jennilee igår också, och man kan säga att det är veckor sedan jag träffade henne. Jag fåår paaaaaniiik, vi måste träffas snart ju. Klart vi har tid att peta in en dag eller så?! visst, (: saknar ju dig.



Sen så måste jag också säga att jag saknar Josefin, hon ligger förmodligen på en strand i thailand och solar nu och jag är sååå avis. Hon kommer vara så brun och fin när hon kommer hem! (: Men jag unnar henne all lycka och avslappning där nere.



Men vänner små, vi ses ju snart! (:

Kommentarer
Postat av: jennilee

och jag saknar dig hjärtat! Vi måste ses snarast! :) och jag bryyyyr mig, jätte mycket! <3

2008-08-18 @ 22:48:04
Postat av: johanna

jag läser din blogg varje dag, önskar du kunde uppdatera mera :)

du verkar vara en mysig tjej som har en mysig familj+pojkvän! önskar jag fick lära känns dig :$

efter den där händelsen som du skrev om så hoppas jag att du mår bättre. DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA!



har lite frågor :

hur länge e din kompis i thailand?

hur mycket jobbar du?

vad gör du mer än spelar fotboll o umgås me din kille?

vad har har du för framtidsplaner`?



<33

2008-08-19 @ 13:46:38
Postat av: Anonym

jag läser din blogg varje dag, önskar du kunde uppdatera mera :)

du verkar vara en mysig tjej som har en mysig familj+pojkvän! önskar jag fick lära känns dig :$

efter den där händelsen som du skrev om så hoppas jag att du mår bättre. DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA!



har lite frågor :

hur länge e din kompis i thailand?

hur mycket jobbar du?

vad gör du mer än spelar fotboll o umgås me din kille?

vad har har du för framtidsplaner`?



<33

2008-08-19 @ 13:48:32
Postat av: Linda

Johanna: åh gud va roligt att höra att någon läser min blogg varje dag! (: riktigt roligt. och jag lovar att jag ska försöka uppdatera bättre men de är så svårt att hinna med ibland, :( (tyvärr). Svarar på frågorna i nästa inlägg (:



tack för kommentaren (:

2008-08-23 @ 14:46:08
URL: http://lindavictoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jennilee: Jag saknar dig också som attan!!! Kom hem från småland..

2008-08-23 @ 14:53:18
URL: http://lindavictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback