shopping & lite annat

Jag kan ju passa på att berätta att jag har köpt dessa mjuka skor tills de kalla mornarna börjar...





Just nu sitter jag bara vid datan och väntar på att älsklingen ska komma hem, skriver även med denisé som ska åka till USA som au pair i ett helt år. Hon kommer att få det så underbart! Snacka om upplevelser till tusen! Samtidigt som det är lite läskigt att lämna allting som man har här hemma. Men jag är hundra på att hon klarar det och kommer vara en bra au pair. (:


Haha en rätt så gammal bild på Denisè och moi

Imorgon ska jag som vanligt upp i ottan (klockan fem) för att göra mej iordning för jobbet. Jag fick såklart den bästa rundan imorron också, hmf lagom med helg efter den ijallafall :p Men under mina ögonlock blinkar ett dollar märke och de mesta jag tänker på är pengarna jag kommet att tjäna nu när jag fått heltid, mm jag är lycklig.



Kommentarer
Postat av: Denisé

haha! galet va små vi va :D

<3

2008-08-14 @ 23:44:14
URL: http://denisegustafsson.blogg.se/
Postat av: storre

rICH BITCH :D (A)

2008-08-15 @ 14:59:27
Postat av: Linda

Denisé: Haha ja verkligen ;d <3





storre; haha jag kan ju hoppas på att jag blir riik ijallafall ;)

2008-08-16 @ 15:58:19
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback