minigolf

Nu har vi käkat lite tacos och ska iväg för att spela lite minigolf. Vi får väl se hur detta går, S: Ska även hitta en bild på en sådan bil som jag köpt, min lilla skönhet Doris. Senare ikväll kommer Jen och Mika hit och kikar lite film med oss <3

Gårdagen va riktigt mysig, jag och josse va hemma hos mej och käkade lite snacks och kollade film, efter det åkte jag med henne hem och vi snackade heeeela natten lång, mysmys! Jag fick också jätte fina paket av sötnosen, jag fick två läppglans, ett nagelack, två par hipsters, linne, shorts och en nässak , tack gullet mitt <3 du är bäst!

Nu har jag inte tid att blogga mer, ska lägga upp lite bilder och så snart (: i promiss. Jag har också fått ett jobberbjudande (: mee like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback