hos älsk

Sitter hos älsklingen nu och bloggar lite, jag väntar ämligen på att han ska komma hit och mysa lite (: Jag har jobbat i drygt tio timmar idag och de enda jag kan se under ögonlocken är dollar märken! Haha, men imorron ska jag och maddo faktist få köra en runda själva för första gången, vi har också laddat upp med headset så att vi kan snacka och lyssna på musik! Ska bli roligt att se vad man klarar av nu, ;p Kvällen har jag tillbringad med pappsen för att kolla på olika bilfirmor efter en liten bil åt mej! (: Och .. jag tror att jag funnit min lilla ros! ;d SÅ jag ska bara tänka över saken så att jag inte gör någonting förhastat ;). Ska gå upp klockan fem imorron också eftersom jag börjar klockan sju. Och imorron blire min favoritlunch; Ravioli. Är det inte barnsligt gott?



Kommentarer
Postat av: storre

ajajaj egen bil och grejjer snart då ;)

2008-08-12 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback