frågor

Fick lite frågor i min blogg så jag tänkte att jag skulle försöka besvara dem, (:

har lite frågor :
hur länge e din kompis i thailand?
hur mycket jobbar du?
vad gör du mer än spelar fotboll o umgås me din kille?
vad har har du för framtidsplaner`?

Min vän Josefin kommer hem på fredag och jag längtar som fan (: Hon kommer att vara så brun , (avis) :p Hon har då varit i Thailand i tre veckor. (:
Jag jobbar heltid och jobbar alltså måndag till fredag från 07.00 tills jag är färdig. Kan alltså bli istortsett vilken tid som helst. Beror på hur mycket post som kommit under dagen osv.
Jag är mycket med Stefan och med mina vänner och jag jobbar även extra på en kursgård. Jag och mamma har fått ett ryck nu när jag börjat jobba och brukar körs sex and the city maraton med te och tilltugg (:
Vad jag har för framtidsplaner är en fråga som jag ställer mig själv ganska ofta också... Jag vet helt enkelt inte vad jag vill göra ännu och det känns både skönt och läskigt. Jag börjar med att jobba på citymail och sen får jag se om jag kommer på vad jag vill göra i mitt liv (:

Hoppas att du fick svar på dina frågor och fråga gärna mer (:

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback