förlåt.

Jag skäms på min otroligt dåliga uppdatering! Jag suger på att blogga nuförtiden och allt detta på grund av tidsbrist. Jag jobbar varje dag och tränar varje dag, när jag väl har tid över så känner jag mig inte "datasugen" utan då blire sex and the city med mammsen istället. Men jag ska försöka få tillbaka min ork för att blogga lite, jag vet ijallafall att storre blir lite besviken när han inte får någonting att läsa. Men nu skriver jag, bara för er skull! (:

Jag kan också passa på att berätta att jag och maddo har det superkul på jobbet, de är slitsamt men inte gör de så mycket. På fredag är det även kräftskiva och vi har såklart blivit bjudna ;)

 ska bli smaskens med kräftor, de va ju ett helt år sedan, ska ni på någon kräftskiva kanske?

Jag har också fixat lite tillskott i min garderob, men eftersom jag inte är hemma nu (är hos älskling) så kan jag inte lägga ut några bilder ännu.. Men jag lovar att de kommer, (:  Jag kan ijallafall visa den här snygga jackan som fick följa med mig hem idag. Jag provade den igår men bestämde mig för att inte köpa den, men när jag kom hem fick jag ångest och bad jossan att hänga undan den och visst gjorde min lilla sötnos det! (: tack gullet!

 ååh, ren förälskelse! Vad tycker ni?

Nu ska jag läsa lite bloggar :) see yaa

Kommentarer
Postat av: johanna

får man fråga vad du jobbar med? :)

fin blogg ! =)

2008-08-11 @ 22:46:13
Postat av: Linda

Jag jobbar på citymail (:



tack (A)

2008-08-12 @ 19:51:22
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

okej. vad har man för arbetsuppgifter då? :)

2008-08-13 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback