Today ;)

Hm, har vart i skolan hela dagen och man kan ju säga att de inte är så vidare roande. Hade idrottslektion imorse halv nio, och idrotten innebar redovisning. Jag och josse hann inte redovisa vilket var ganska tur eftersom vi inte var klara. Eller jo, vi va klara men det va ett så dåligt arbete och alla andra hade använt sig av powerpoint. Så efter lektionen hade vi två timmar att inte göra någonting på tills arbetsmiljölektionen började kvart i tolv. "/ Vi satte oss i en datasal och började förbereda idrottsarbetet. Men efter en kort stund blev vi såklart utslängda! Jag, josse, Eddie och Kiarash satte oss för att snacka lite skit och hm, vad ska man kalla det, :p gamla minnen? :) trevligt! Sen flöt skoldagen bara på som vanligt.

Snackade nyss med älskling som befinner sig i fjällen i snöovädret, (men vi har ju även snöoväder här). Det blev enbart tre åk för deras del idag eftersom snön piskade i ansiktet. :S Älskling hade också fått mycket beröm för sina extremt snygga skidor (som jag inte sett) av en del skidlärare. (; roligt!

Ikväll ska jag förmodligen åka till Fries och spela spel med några stycken (: så nu måste jag duscha och så. Skriver kanske mer senare ... Ha en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback