shopping, (:

Först lägger jag ut en bild på fredagens outfit, (: lite sent, men bättre än aldrig!

image168

♥ Klänning; Ginatricot
♥ Vit t-shirt; H&M
♥ Leggings; Lindex
♥ Knästrumpor; H&M

Sen har jag även shoppat lite också! (:  p.s. orkar inte fota allting.



♥ En aprikos/hallonröd klänning (det ser lite konstigt ut eftersom Bh;n är nedvikt)
En beige jacka, mmm vilken skönhet (:
♥ Två par skor, (:

Nu ska jag och mamma sätta på lite the med honung och kolla på Ciao Bella, har inte sett den ännu och jag är lite nyfiken (: Hoppas att den är bra. Blev ju lite besviken också eftersom det inte är någon Wallanderfilm ikväll? :S Jute, det är ju fanimej Topmodel nu, så jag har absolut inte tid med detta ;).

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback