lugn blogghelg

Nu kommer det att bli tyst i bloggen ett par dagar, ja till och med söndag faktist! Eftersom jag och brudarna drar på träningsläger i Göteborg imorron bitti. Det blir tåget från Bålsta vid ca 09.00 och vi är framme i Göteborg vid två - tre tiden kanske, :).  Ska bli en rolig helg med massor av träningar & matcher. Så ni som är här hemma får klara er utan oss ett tag, ;), thihi* Men kameran ska såklart med till Götet så jag kommer förmodligen ladda upp en massa heta bilder när jag kommer hem sen. Jag kommer säkert också göra samma misstag som alltid; alltid hamna på Emmas kamera. Vilket är det största misstaget man någonsin kan göra, haha. Alla fula bilder kommer såklart upp i hennes bilddagbok. Så leta upp henne ni och njut av alla vackra pic´s. (: Men nu ska jag och älsk kolla lite på hockey och kanske dricka lite the. Ni får ha en trevlig helg och vi hörs senare! (;





Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! Jag ska fota dej hela tiden ;) Å jag tycker det där va taskigt sagt :P Jag brukar faktiskt bara lägga upp fina bilder på dej hjärtat :)

2008-04-16 @ 23:26:24
Postat av: Linda

haha jo upp till bevis hun! ;)

2008-04-21 @ 10:27:26
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se
Postat av: jen

OCH JAAAAG SAAAAAAAAAAAKNAR DIG HJÄRTAT MITT! :(:(

2008-04-21 @ 19:30:51
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback