ingenting att göra...

Så jag hittade detta test på en blogg och tänkte att jag kunde sysselsätta mig med detta!

PERSONLIGT:

Vad heter du:
Linda
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Camilla typ.
Vart bor du: I stockholms området
Hur lång är du: 160
Ögonfärg: blå
Vikt: hih, du orkar bära mig ijallafall!

KLÄDER:

Vad använder du just nu för jacka: svart/vit jacka, men längtar till vårjackan!
Vad använder du just nu för skor: Haha, budo ;)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Min vackra klänning som jag köpte igår!
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Jadu, de vet jag inte
Vad har du för jeans storlek: litet
Vad har du för skostorlek: 36
Vad har du för tröjstorlek: 32/34 XS

SENASTE PERSON SOM..

Du pratade med:
 Emma (:
Du pratade i telefonen med: Maddo
Du gick på bio med: Stefan, Josse och Nordan (:
Du gick på stan med: Shoppade eller festade? ;)
Du kramade: Emma :D
Som såg dig gråta: Stefan
Gav dig beröm: haha vet inte ^^

STUFF:

Är du ensam nu: Nej, bröderna är hemma
Vill du gifta dig: Ja, de är klart
Vill du ha barn: Ja, om dom inte skriker ^^

EXTRA STUFF:

Tar du droger:
Eeeeh knark är bajs
Vad är du mest rädd för: Att någon i min närhet ska gå bort
Vilka kläder sover du i: Beror på VEM jag sover med ;)
Vem hatar du verkligen: Tas inte upp här!
Varit kär: Jag ÄR kär
Kör du bil: ABSOLUT!
Har du ett jobb: Ja, de klart
Gillar du att ha folk omkring dig: Mer än gärna
Är du ett hälsofreak: Nej, :P
Har du någon tatuering: No way ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..

Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Hm, en klänning :D
Varit sjuk: noppe
Sjungit: Ja, jag och älsk sjönt tillsammans :)
Sagt; jag älskar dig: jaa, :D
Velat säga till några att du älskar dem: jaa
Träffat någon ny: vän?
Saknat någon: lite
Kramat någon: jaaaaa :)
Dagens begär/Vill ha: ?????

VILKEN..

Tidning läser du:
Ingen speciell
Buss åker du oftast: 557
Frisyr har du: uppsatt eftersom frisören fucka min frilla ^^
Dag fyller du år: Hm, tror en tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback