(:

Har ju inte skrivit sedan i onsdags så jag kände att de kanske är dags för en liten uppdatering! (:
I Onsdags var jag hos familjen Fries och spelade lite tv-spel och yaaatzy, haha de va såå himla kul när vi hade valt mina regler (att gå uppifrån&ned) och de första Kristofer gör är att få yatzy i 4 or !!! HAHA synd! ibland kan man ha lite otur, ;)
Jag kan ju inte säga att det var jag som ägde i tv spel ijallafall, men jag va ju inte skit kass! ;P Eller? haha, kul hade vi ijallafall och jag ägde på Hitta Nemo! ^^ Kristofer fick även sin första fulla fisk! (: (ni som inte spelat hitta nemo kanske inte fattar innebörden med en full fisk, och jag orkar tyvärr inte förklara ^^) Men en full fisk är ijallafall POSITIVT! 



I torsags vet jag inte om jag gjorde nått speciellt förutom en värdelös redovisning.. :S OCH juste jag spelade match! Vi vann med 3-1 och är vidare i "serien", "tävlingsmatcher".

I går va de UTGÅNG! eller man kanske ska säga studentskiva! (: Kvällen började hemma hos Malin (josses kusse) där jag, josse, malin, jessica, jossan och nicklas befann oss! :) vi hade as kul och körde det roliga spelet "gissa ord" HAHA, skit kul ! :D När klockan var halv elva gick vi till bussen för att sedan dra vidare till The vibe/ice? :p Jag, josse & jossan kommer in till stationen 58 och tåget går hel ;S vi springer allt va vi kan i våra klackar och möter ca 10 poliser, pinsamt. Men såklart hinner vi med tåget och vi är på väg till skivan! (: På skivan rulla allt på och vi dansa/sjöng/drack (; en rolig kväll dock så tror jag att vi hade haft minst lika kul om vi stannat i jakan. :) Nattbussen vi tog gick 02.42 och vi va hemma vid fyra? :)

Idag ska jag bara ta de lungt och åka och gymma med Emmsiii. :) Sen kommer Älsklingen hem efter en veckas skidsemester så jag ska vara med honom ikväll! Ska bli otroligt mysigt!
Läängtar! :D

Nu ska jag sminka mej lite, MEN bara lite... Ingen onödig make nu när man ska gymma!
Bjuder även på denna bild;


image179

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är glad att ni kom till skivan även om ni hade haft roligare i jakan :) Å nu ska vi ner å pumpa raring! :)

2008-04-12 @ 13:53:18
Postat av: Linda

jag är glad att jag kom till er också :)
yes baby! Vi pumpade fett ;)

2008-04-12 @ 21:18:17
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback