ut och gå

Så, jag skriver lite mer på en gång, Stefan kollan nämligen på tv och jag orkar inte kolla.. Måste vänta i nio minuter på att programmet ska ta slut och sen ska vi gå ut och gå. Men de värsta är att det är så himlans kallt ute, man fryser ju öronen av sig, måste alltså klä på mej mycket kläder eftersom jag så ofta fryser, sen vill jag ju inte så gärna bli mer förkyld än vad jag redan är. Somliga kanske undrar vad jag ska ut och göra när det är så klallt väder ute, men jag måste verkligen till en bankomat och ta ut lite pengar, vi ska betala handpenningen till flaket imorron och det är lika bra att göra det medan man kommer ihåg det, annars står man väl där på studentdagen utan flak. Den risken vill ijallafall inte jag ta, :p. Men nu är klockan typ åtta och jag och Stefan ska klä på oss och bege oss ner till centan :D. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback