Torsdag

Gud vad jag ångrar att jag ens klev upp ur sängen imorse,  gick upp kvart i sju och gjorde mej iordning.  Åkte med 7.41 tåget och kom till skolan typ kvart över åtta. Jag har som vanligt enbart en lektion på torsdagar men eftersom jag missade provet i tisdags (då jag var sjuk) så tänkte jag att jag var tvungen att dra dit och kolla när jag skulle göra provet istället. Jag trodde sen att vi skulle ha lektion, men icke sa nicke, alla som gjort provet fick tillbaka det och sen fick man gå, "/ fick inte ens svar på min enda fråga om när jag skulle göra om provet. Men men . Så jag fick gååå hela vägen till stationen för att åka med 9.07 tåget tillbaka till Stefan. Gick förbi Ica och köpte lite frallor så att jag får någonting i mej innan jag ska åka till Enköping för att köra körskola, :) Sen vid fyra så ska jag mamma och pappa åka en sväng till kista och shoppa lite och efter det ska jag änligen träna igen. Man blir så slö när man är sjuk, sen är det ju inte så bra att träna då heller, man vill ju inte riskera att vara sjuk på julafton lixom.

Gårdagen var lugn och skön, jag och Stefan tog en promenad ner till Jen för att lämna hennes skor och hämta henne, :). Sen gick vi förbi vivo för att ta ut pengar, men då måste man ju även köpa någonting, så det blev en liiiten chips påse, trodde inte att den skulle räcka åt oss, men jag hade fel.. För gud vad mätt jag blev ^^.  Efter filmen "Just Friends" så förljde jag och Stefan med Jen hem så att hon slapp gå ensam. :D
Juste på vägen ner så tyckte jag även att jag såg maskerade män i en bil, men stefan bara skrattade åt mej. Men sen vände bilen och jag viskade; kolla, kolla nu om det är maskerade män!!! Och jag hade tydligen fel, sheet vad man kan se fel ibland, haha.

Imorgon har vi julavslutning, men jag har ingen aning om när jag ska vara där, eller jo.. Vi ska kolla på själva showen halv två, men fika då? Vi skulle tydligen göra det innan med klassen. Det är ju bra att lärarna informerar så himla bra. Jaja, det löser sig väl.

Kommentarer
Postat av: jen

det går ju toppen det är med nya bloggen :D Puss på dig sötis!

2007-12-20 @ 17:03:35
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se
Postat av: jennifer

nämen hej min lilla snuttfia! hoppas allt är bra. saknar dig ska du veta... puss och kram!

2007-12-20 @ 21:15:38
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback