Sony Ericsson S500i

Nu sitter jag och väntar på att Jen ska komma så att vi sen ska åka ner till ishallen för att kolla hockey match, :p. Usch ja vad kallt de låter, :S men men va gör man inte för pojkarna... Haha.
Idag har jag, Mor och lillebror vart en sväng i Enköping och shoppat lite, jag har bla. köpt denna skit snygga mobil och jag är grymt nöjd! Vi skulle ju ta en sväng förbi donken på vägen hem , men gud vad misslyckat det blev... Eftersom jag inte var så speciellt hungrig så skulle jag bara ta en cheeaseburgare, men då fanns det en annan lite större som hette typ cheaseburgare supreme, så jag beställde en sån och vi tog med oss maten till bilen för att äta en snabbis där och sen åka fort hem. När jag började käka den dr jävla hamburgaren så var den så stark så stark :/ (hatar stark mat, det briinner) Det va ju fan jallapeno och typ tabasko på den jäveln, så jag blev lite irriterad.. Men men, nu har det slutat att brinna ijallafall! :D  Men nu ska jag dra och sminka mej för Jen kommer ju snart och ska kanske vara klar då ;p :D..


Kommentarer
Postat av: Jen

linda, du är sämst på att svara. :(

2007-12-29 @ 12:55:30
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback