Lite onödigt...

1.Senaste sedda film?
- hm, måste vart Wallander - master mind
2.Senast köpta skiva?
Jadu, dvd skivor?
3.Sparar till?
En utomlands resa till Egypten! :D
4.Väntar på?
Tomten? haha...
5.Pålägg som gäller?
Hatar frukost, men säger väl ost?
6.Dagens dryck?
Jouice, saft, X-mas Cider, julmust och cola
7.Senaste boken du läste?
Jadu, hemligt (A).
8.Senaste maträtten du åt?
Jag provade en hårdmacka med julskinka&senap.
9.Senaste klädesplagget du bar?
Mjukisbyxa & mjukiströja
10.Senaste repliken du sa?
"Inte så roligt att spela kort med två spelare"
11.Senaste personen du träffade?
Lillebror
12.Senaste personen du pratade med i telefonen?
Stefan :D
13.Senaste gången du sov?
Inatt? ^^
14.Senaste saken du köpte?
Avokado, creime fresch och vitlök
15.Vad har du gjort idag?
Vart med Stefan, Jen och Henke & jobbat med Carro, även träffat Josse, Jossan & Emma!
16.Hur tidigt stiger du upp?
Beror på vad jag ska göra...
17.Vilken förg har du på håret?
Blont
18.Vad har du för ögonfärg?
Blå/gröna
19.Vart är du uppväxt?
På landet!
20.Hur många par skor äger du?
Haha, för många! :D
21.Var har du ont?
Från matchen igår, så har jag ont lite  här&där
22.Kan du stå på händer?
NO WAY! :O
23. Vad lyssnar du på för musik?
Hinder - Lips of an angel
24.Vad tycker du om idrott?
Jag älskar idrott, alltid kul att röra på sig!
25.Vad har du för klocka?
Bara mobilen
26.Är du kär?
Absolut! <3
27.Vem är bäst i hela världen?
Svår fråga, det finns många som är underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback