Helgen

Ja, imorron är det jul och jag har inte så speciellt bra jul känsla, men det är ju alltid gott med julmat, klappar & gott sällskap! :D Stämningen är väl densamma ändå, :)
Ska berätta lite om helgens händelser, i fredags hade vi skolavslutning och vi gick dit och drog nästan på en gång, orkade inte kolla på showen så vi åkte in till stan istället. Jätte mysigt va det att julshoppa med allihoppa, :D.
På fredags kvällen kom Stefan och Jen  till mig för att kolla film och sova och sen kolla match tidigt på lördag morgon. Vi vann mot Fanna U med 5-0, gjorde 3-0 målet och fick gult kort :S , men fråga mej inte varför!!! Hah. På eftermiddagen drog jag och Jen till Ica för att köpa marsipan och strössel. Vi hade bestämmt att åka buss därifrån, men när vi kom till buss stationen insåg vi att det var lördag =/ och inte går det så många bussar på en lördag inte, haha. Så vi fick gå hela vägen till Sibylla, men Stefan och Henke kom och mötte oss och vi gick och åt på Sibylla! Efter maten gick vi hem te Jen för att kolla tv och data, när vi inte orkade längre så satte vi oss för att göra marsipan saker, :D, och gud så vackra dom blev. Grinchen skulle ju gå på tv och vi satte oss för att kolla, men inte var det någon text inte. Jag tror att alla slumrade till en stund och sen så drog vi hem till stefan vid sjutiden för att äta tacos. När vi hade käkat så satt jag och Jen i någon timme och bara snackade, skönt! Sen kom Danne&Jonis (som tydligen är kusiner) vi åkte med dom för att kolla på Jen´s kattunge och hämta mina skor! På kvällen kollade vi på Wallander - Master mind ( eller jag tror att Jen sov nästan hela filmen va? :)? haha.
Idag har vi inte gjort nått speciellt, jag har jobbat en sväng och bytt lite klappar! :D

Fick jättefina klappar av Stefan älskling! Fick en parfym (dolce&gabbana - the one) som luktade supergott!  Sen fick jag en nyårsklänning, lila nagelack, en t-shirt och en stickad tröja. Tack så mycket älsklingen min <3!!!
Av Stefans föräldrar så fick jag skit snygga ljuslycktor (jag älskar ljus) och presentkort på KIKS! :D
Av Josse fick jag fem par hotpants! GRRR! :D as heta, måste jag bara säga! :D och av josse, jossan och Emma fick jag en väska och en bikiniunderdel. (somliga kanske undrar varför jag bara fick en nederdel? ^^ haha, men jag köpte överdelen i fredags och då fanns ingen underdel, så Jen hade tydligen skvallrat och sagt att jag ville ha den så det var ju skit bra!!!) :D tack för allt vänner och älsklingar! :D

Om det hade gått att infoga bilder så hade ni fått se några julklappar och marsipangubbar, men det verkar få bli en annan gång ! haha! :D ha en god jul!

Kommentarer
Postat av: jen

myspys helg vi har haft gullet :)

2007-12-24 @ 21:45:57
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback