Day´s and nights

Oooh, har inte bloggat på ett tag nu så det är väl dags! :D Måste bara säga att det har vart en underbar jul med massor av sällskap och klappar! Har träffat släkten och planerat in en massa saker med fialotta! :) Hon fyller ju 25 snart, och det ska bli roligt att umgås lite med henne, vi hinner ju inte träffas så värst ofta... Igår va jag, Stefan, Henke, Jen och Andreas hemma hos stefan och kollade på saw filmerna. Vi såg både 1an. 2an och 3an, man kan alltså säga att vi va vakna hela natten... Eller jag sov lite ijoförsej, men jag kollade faktiskt mer än ni anar ^^. Vi la oss inte förren fem på morgonen. Sen vaknade vi av att stefans mamma damsög =/! Så dagen har vart lite seg med popcorn och shrek den tredje! :D fast jag trodde att den skulle vara bättre, men gud va söta små shrekarna var, :)!  Det är ju ijallafall ett måste att ha sett den. Imorgon ska jag & mamma åka en sväng till Enköping och ifxa lite, sen på kvällen blire hockeeeey! La upp lite fula bilder också på små söta människor;




Här ser ni också två av modellbilderna som Maddo har tagit, extremt vackert, visst? Jag har tagit kort på bilderna så dom är lite små konstiga.. men men...

 

Men men, har inte tid att blogga mer nu, ska nämligen leta reda på en mobil som jag eventuellt ska köpa imorron! Men jag kanske skriver mer senare, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback