2008 here we comes!

Sitter i Jen´s rum och bloggar lite medans hon duschar, ska ju börja fixa oss inför kvällebs händelser.. Helgen som har vart har varit ganska lugn och uppladdande för IDAAG! Va ju tvungen att vara hemma och vara "barnvakt" hela helgen, eller man kanske inte kan kalla det barnvakt, men lillebror vill inte sova hemma själv, och katten kan inte låsa dörren efter sej ;). Så i Lördags var jag, stefan, jen och andreas hos mej och käkade tacos och mýste lite, Sen kolla vi lite film åså, i söndas åkte andreas hem men jen stannade kvar och vi laga mat och kolla film, spelade minigolf och jag måste säga att det inte var ett dugg roligt ^^.. haha, men men. Sen spelade vi lite chicago och stefan vann :S. ;), efter det så kollade vi på en film som nisse fixat och sen käkade vi tacos mitt i natten ^^, nej men jag vet inte riktigt vad klockan var, fast att vi bestämt att vi skulle lägga oss tidigt för att vara riktigt taggade för ikväll så blev det senare än bestämt, men men gick upp klockan nio idag för att åka till bålsta centrum, var tvungen att shoppa lite (nagelack, hårspännen och en sprutflaksa) . Men nu är det dags att öppna några cider och ladda upp inför toniight! Byebye 2007!, det har vart ett bra år, men jag ser fran emot 2008as händelser!!! :D Take it easy!


Kommentarer
Postat av: jen

kul vi ska ha det sötnöt! :)

2007-12-31 @ 15:23:30
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback